s.a.y.a.s.i.m.p.l.e

s.a.y.a.s.i.m.p.l.e
War Memorial Kundasang

Followers

Menanti Tarikh Itu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday 25 July 2011

window shopping

assalamualaikum..
hye semua..,entry kali niey aku nak story pasal window shopping kat Kluang Mall tempat tinggal aku.., sajer jer nak jadikan story untuk blog aku niey..hahaha...aku, my mom and dad masuk dalam pacific untuk survey water filter..,so tengok2 jugak lar harga barang yang nak di beli di kemudian hari (mana tau) lepas tue kat depan pintu besar pacific ada sale barangan branded seperti bag tangan,wallet,kasut untuk wanita..









semua gambar hiasan =')

macam2 jenis pattern yang menarik...maklumlah barang branded menggunakan material yang baik seperti leather..aku dengan my mom pun dah sah2 lar berminat nak tengok...memang ada plan nak beli..,tapi bukan hari ini (semalam) sebab tujuan kami untuk beli water filter..tiba2 tengok promoter tue bungkus barangan2 tersebut dan masukkan dalam kotak besar...eah2..,nak bawak pergi mana pulak tue..? rupanya sale tamat hari niey (semalam) hehehehe...muka tak ada lar kecewa sangat tapi hajat tak kesampaian...promoter tue cakap diorang  buat sale dah masuk 2minggu..,nampak sangat kami sekeluarga tak amik tau..hahaha...,masa tengok wayang baru2 niey, cerita WU XIA (cina kungfu and 18 above) kami tak lalu kat situ sebab my dad terus parking kat level atas..hahaha..kalau tak jalan2 macamana nak tahu ada sale ke tidak...tapi tak apa..,sebab puasa dah nak sampai,makin banyak sale akan datang..kot...hehehehe...ceria2 selalu...

No comments:

Post a Comment

saya amat mengalu-alukan comment anda (*_*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...