s.a.y.a.s.i.m.p.l.e

s.a.y.a.s.i.m.p.l.e
War Memorial Kundasang

Followers

Menanti Tarikh Itu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday 25 July 2011

kembali mengarang

assalamualaikum kepada pembaca blog saya...lama dah tak entry blog..,hampir sebulan...sejak saya tamat pengajian dan balik ke kampung halaman..,banyak juga program yg melibatkan saya dan keluarga..,contohnya trip ke Sabah (nanti saya story) sebab banyak sangat jalan cerita yang menarik masa tue..,so kena lar manage betul2 supaya menarik perhatian pembaca..,kan,kan...selain daripada itu my mom buat kenduri doa selamat seminggu lepas balik dri Sabah..so..,banyak lar masa yg diluangkan ntok kenduri tue..,

 

minggu depannya pulak my cousin yang sulung pulak tunang dengan orang Melaka..,majlis niey tinggal pergi jer sebab my cousin tue orang Seremban..,




hari Ahad pulak saya pergi tengok Transformers dengan family abang long...memang best lar cerita tue..,3D pulak tue..,lagi real...manakala hari2 biasa saya buat penulisan..,hahahah..,saja buat untuk tatapan sendiri..hehehe..,sampai sini jer dulu entry kali ini..semoga ceria selalu...

No comments:

Post a Comment

saya amat mengalu-alukan comment anda (*_*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...