s.a.y.a.s.i.m.p.l.e

s.a.y.a.s.i.m.p.l.e
War Memorial Kundasang

Followers

Menanti Tarikh Itu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday 20 October 2011

Blogger! Jom Kenal

 

Assalamualaikum..

Hye reader..

Semoga berada dalam keadaan sejahtera.. (^_^)

Nama penuh Nurul Athirah Binti Arbain.. Korang boleh panggil Athirah, Tira, Nurul as long as nice name.. =')

Aku berasal dari Selatan Tanah Air.. 

Untuk pengetahuan korang , aku new dalam era blogging, so segala kekurangan harap dimaafkan and kalau korang ada idea untuk aku improve blog aku, leave a comment.. (^_^)

Blog aku kadang-kadang cite kelakar, video lagu, personal life dan aku bercadang untuk jadikan blog motivasi, InsyaAllah, sebab aku bercita-cita untuk jadi pakar psikologi/motivasi.. (^_^)

Oleh kerana aku tak selalu update blog, jadi masih kurang entries..

Dan aku akan cuba sedaya upaya untuk update blog selalu.. (@_^)

Selamat berkenalan semua...

Have a nice day...



5 comments:

  1. hye sweet..
    thanks sudi singgah..
    selamat berkenalan... (^_^)

    ReplyDelete
  2. hi...salam perkenalan
    kalau sudi singgahlah ke
    http://runanivle.blogspot.com/2011/10/blogger-jom-kenal.html
    jgn lupa follow ok??

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan dan persahabatan.

    from: adando.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. hai dear jalan sini, jom kenal ,hehe dtg dr segmen same, jom dtg blog sy :))

    ReplyDelete
  5. dtg dari segmen yg same..
    selamat berkenalan.. :)
    jom singgah cniey pulak..
    http://bloggerhaniada.blogspot.com/2011/10/blogger-jom-kenal.html

    ReplyDelete

saya amat mengalu-alukan comment anda (*_*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...