s.a.y.a.s.i.m.p.l.e

s.a.y.a.s.i.m.p.l.e
War Memorial Kundasang

Followers

Menanti Tarikh Itu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday 15 August 2011

Ya Allah, Aku Bermohon


Ya Allah
Aku Bermohon
Selamatkan lah dia dari segala bahaya
Jauhi lah dia perkara yang munkar
Lindungi lah dia dari orang yang berniat jahat terhadapnya


Ya Allah
Aku Bermohon
Selamatkan lah perjalanan pergi dan pulang 
kemana sahaja destinasinya
Jauhi lah dia perkara yang Engkau murkai
Lindungi lah dia dari segala penipuan duniawi


Ya Allah
Aku Bermohon
Permudahkan lah segala urusan dia di Dunia dan Akhirat
Tetapkan lah hatinya sentiasa beriman kepada-Mu
Dekatkan lah dia kepadaku
Amin..
Ya Rabbal'Alamin.

Untukmu Ayah Dan Emak,
Tak lupa Kekasihku Mr P....A

No comments:

Post a Comment

saya amat mengalu-alukan comment anda (*_*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...