s.a.y.a.s.i.m.p.l.e

s.a.y.a.s.i.m.p.l.e
War Memorial Kundasang

Followers

Menanti Tarikh Itu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday 14 August 2011

Detik Pertama

Pertama kali saya tengok awak , saya takut.. sebab awak macam ustaz.. serius.. 
awak pendiam , mungkin sebab kita tak pernah kenal.. 
Dan kerana kita bertemu di ruang masa yang silap..ingat lagi tak..? 
seterusnya saya berfikir sejenak , dalam kesilapan itu pasti ada sesuatu yang baik..

Detik masa terus berlalu
aku bertanya sesuatu dalam hatiku
Adakah kita bisa bersatu
kerana aku mula suka padamu

Setiap tutur bicara awak pada malam itu , saya dengarkan seolah-olah setiausaha mencatit nota 
Dalam hati saya bertanya , milik siapakah awak..??

Malam mengundurkan diri
siang menjelma lagi
adakah saya masih dalam fantasi 
Ternyata saya dalam realiti

Hati saya gelisah bertambah resah sebab saya mula terfikir adakah awak masih di situ..?
tekaan saya silap, saya ingat awak dah pergi.. ternyata awak memang berada di tempat itu
Saya lihat awak dari jauh dalam keadaan tenang.. saya cemburu kerana saya inginkan ketenangan itu di waktu saya penuh kekusutan..
Hatiku mula berkocak dan risau seandainya awak pergi hari itu ,
pada siapa dapat saya luahkan rasa hati
Kerana mereka semua tidak pernah mengerti....


    .......................


Setelah masa berlalu , saya terima berita gembira
kerana awak menghulurkan salam perkenalan.. saya bersyukur..
dengan petanyaan yang awak mulakan , saya jawab penuh kegembiraan
Saya bersyukur teramat sangat..
Titik perkenalan yang tidak akan saya lupakan
saya harap ia masih segar dalam ingatan
Sampai bila-bila
"macamana saya nak tahu awak online atau tak..?"


Detik Pertama Perkenalan Kita
p/s : I love my sweet..

No comments:

Post a Comment

saya amat mengalu-alukan comment anda (*_*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...