s.a.y.a.s.i.m.p.l.e

s.a.y.a.s.i.m.p.l.e
War Memorial Kundasang

Followers

Menanti Tarikh Itu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 17 August 2011

Kenapa...Kerana...



Kenapa awak selalu buat saya gembira..?
Kenapa awak selalu menggembirakan saya..?
Kenapa awak pandai mengambil hati saya..?
Kenapa awak selalu menceriakan setiap hari-hari saya..?
Kerana....pada saya awak sangat istimewa...


Kenapa sejak kenal awak , saya mudah sangat terasa..?
Kenapa sejak kenal awak , saya mudah tertawa..?
Kenapa sejak kenal awak , saya juga mudah menangis..?
Kerana....awak adalah cinta hati saya...


Kenapa saya berasa gelisah bila awak tak ada..?
Kenapa saya rasa selesa bila awak ada..?
Kenapa bila awak ada , saya rasa sangat tenang..?
Kenapa awak terlalu memahami saya..?
Kerana...awak pelengkap hidup saya..
InsyaAllah...

Dedikasi : Mr P...

No comments:

Post a Comment

saya amat mengalu-alukan comment anda (*_*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...