s.a.y.a.s.i.m.p.l.e

s.a.y.a.s.i.m.p.l.e
War Memorial Kundasang

Followers

Menanti Tarikh Itu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday 7 April 2012

Hasil Tangan

assalamualaikum..
Hye reader...petang2 macamniey korang ngah buat ape..? ade yang keje, makan, tengok tv, jalan2 window shopping, tidur dan yang penting pasti ade yang ngah kusyuk berFB, tweet, BBM dan yang seangkatan dgnnye..hehe..

Aku nak share dengan korang..,saje jer nak memenuhkan entry.. Last month abang aku yang no4 (atas aku) bersanding.. temanye wane merah putih.. so, aku tak ader baju glamour maka aku bukak lar koleksi yang aku ade.. tengok2 ade baju putih.., tapi plain sangat.. baru2 niey aku tengok mak aku kusyuk menjahit manik.. so dengan semangat yang tiba2 datang, aku pon try lar menjahit manik.. mule2 niey aku try yang paling simple..


 tadaaar..............

Ini lah hasilnye... hehehe.. simple jer.. nak kate leceh tak jugak sebab memang senang cume kena rajin.. aku niey malas ckit tapi bile dah buat tue rase teruja.. mula lar cari baju yang kain plain buat bentuk lain pulak.. kalo dah siap yang lain aku update lagi eah.. mane tau tiba2 aku ada idea boleh buat bisnes niey.. rajin2 lar beri pandangan dan komen yer.. thanks you all..

Okay guys.. jangan lupe cheer up okay.. d^_*p



2 comments:

  1. raya nie jahitkan manik utk baju kak ana ngan echa erkkk...upah minta abang...he he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh saje...tempah jgn tak tempah...huhuhu...

      Delete

saya amat mengalu-alukan comment anda (*_*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...