s.a.y.a.s.i.m.p.l.e

s.a.y.a.s.i.m.p.l.e
War Memorial Kundasang

Followers

Menanti Tarikh Itu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 17 April 2012

Hasil Tangan Bhg 2

lately niey sibuk dengan kedai, so terabai lar cikit jahitan manik aku.. hehehe.. baju yang bertuah dapat hasil tangan aku niey ialah baju raya tahun 2010.. actually aku pun tak ingat baju raya atau beli saje2 jer.. hehehe

baju niey padanan dengan kain songket tenunan benang ala-ala emas gitew... bajunye memang kosong dan sangat polos.. jadi bila dah ade ilmu menjahit manik niey, baju niey lar yang bertuah sebab terpilih..hahaha

*****

setelah beberapa hari tekun mengerjakan jahitan..






tue lar hasilnye... baju niey baru 80% in progress.. lepas niey aku nak siapkan bahagian leher plak.. kalau nak tahu, jahit manik niey bleh buat aku leka.. kadang2 tue tengok2 jam dah petang.. tak sedar mse berlalu.. oleh kerana sekarang dah ade komitmen lain, so slow down lar ckit jahitan..

sampai sini dulu lar yer... terima kasih korang.. (^_^)

No comments:

Post a Comment

saya amat mengalu-alukan comment anda (*_*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...