s.a.y.a.s.i.m.p.l.e

s.a.y.a.s.i.m.p.l.e
War Memorial Kundasang

Followers

Menanti Tarikh Itu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday 26 June 2011

Pelik Bin Ajaib

Ini ade satu kisah pelik..entah,mungkin boleh masuk dalam rancangan pelik tapi benar yang dikendalikan RTM dulu..(betul ker aku niey..?hehe) ade lar satu malam niey,aku bawak mak pergi bandar,katenye nak beli tudung..,so tanpa berlengah,lepas Mahgrib aku dan emak pon keluar lar..lepas dah jumpa tudung kami pon nak balik dan tiba2...........................................aku nampak kereta kena saman dgn MPK...argh!! tensionnya aku sebab aku dah penuh yakin TIADA kesalahan yang aku buat...mane aku tak bengang,dah lar bukan waktu pejabat..,lain lar kalo aku tak pamerkan kupon..niey kesalahan meletak kenderaan blablabla...yang aku ingat kod kesalahan no 1..hello Encik Yang Saman saya...saya parking kenderaan sama seperti orang sebelah2 saya yer..ape awak ingat awak kerja dah bagus,suka2 hati nak saman orang..kalau orang buat betul,terima jelar kenyataan..TAK PERLU nak fitnah saya...yang aku Pelik tue,kereta2 sebelah tak pulak dia nak saman..aku tengok aku yang keluar awal...ish..,aku rase no plat tue wanted lar..hee~ perasan..seriously..tapi peduli lar..yang penting kalau buat kerja menipu sampai bila2 tak berkat..aku harap pekerja yang budiman lagi baik tue akan terima balasan nanti..sebagai pengajaran...

No comments:

Post a Comment

saya amat mengalu-alukan comment anda (*_*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...