s.a.y.a.s.i.m.p.l.e

s.a.y.a.s.i.m.p.l.e
War Memorial Kundasang

Followers

Menanti Tarikh Itu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday 24 June 2011

Langkah Pertama

salam 1 Malaysia
 
(picture niey xder kena mengena dgn title..hee~)

hari ini ntah kenapa tiba2 hati aku terbuka ntok tubuhkan blog aku sendiri...selama niey memang aku ade terfikir nak buat blog tapi hanye sekadar angan2..mungkin berkat hari Jumaat (aik..,aku rase xder kena mengena dgn hari Jumaat,hehe) ini lar langkah pertama aku..rase mcm ketinggalan zaman jer..orang lain dah ade blog berzaman2 (eh2,cam auta jer..,) correction,bertahun2..yang aku pulak baru nak langkah pertama..hehehe..bukannya ape..,kalau dah ade blog,asyik nak update dan mengarang jer kan..aku niey kalo dah mengadap laptop xreti nak stop..huhu..excited nak story lar katekan..tapi xkisah lar cepat ker lambat ker,yang penting dapat puaskan hati sendiri...kepada pembaca blog aku..,diucapkan selamat datang dan selamat membaca..jika ada yang perlu ditegur..,silakan lah yer..aku terima dengan hati yang terbuka..

1 comment:

saya amat mengalu-alukan comment anda (*_*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...